Hvordan fysisk ubalanse virker inn på forbrukeratferd
Halldor Örn Engilbertsson disputerer for PhD-graden ved NHH 27. juni 2023 med avhandlingen «The Imbalanced Consumer: The effect of physical imbalance on brand recall and construal level».
Merkevarebygging og markedsføring er avgjørende for å oppnå konkurransefortrinn for produkter, tjenester og selskaper. Viktige forskningsområder er forbrukeratferd og sponsing.
Halldor Örn Engilbertsson disputerer for PhD-graden ved NHH 27. juni 2023 med avhandlingen «The Imbalanced Consumer: The effect of physical imbalance on brand recall and construal level».
Mange forventer at store firmaer skal vise hvor de står i samfunnsspørsmål. Men merkeaktivisme kan by på både muligheter og utfordringer.
Yi Lin disputerer for PhD-graden ved NHH 31. mai 2023 med avhandlingen «Studies on interorganizational networks: The case of two regional clusters in Norway».
– Bærekraft har blitt en «license to play» i en del markeder, ettersom store kunder, som dagligvarekjedene, stiller stadig strengere krav, sier Camilla Beck, markedsdirektør i Sjømatrådet.
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Instituttleder, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse