Er det litt flaut å reparere klær og sko?
En ny studie fra NHH viser at mange av oss assosierer reparasjon av klær og sko med lavere sosial status, noe som kan føre til at vi heller velger å kjøpe nytt.
Merkevarebygging og markedsføring er avgjørende for å oppnå konkurransefortrinn for produkter, tjenester og selskaper. Viktige forskningsområder er forbrukeratferd og sponsing.
En ny studie fra NHH viser at mange av oss assosierer reparasjon av klær og sko med lavere sosial status, noe som kan føre til at vi heller velger å kjøpe nytt.
Iffat Tarannum disputerer for PhD-graden 16. desember med avhandlingen «Understanding the Role of Textual Paralanguage in Electronic Word of Mouth».
Det norske Skiforbundet er inne i en dyp krise, skriver Tor Wallin Andreassen i Kampanje.
Mohammad Zarei disputerer for PhD-graden ved NHH 18. mars 2024 med avhandlingen «Servant Leadership in a Marketing Context».
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Instituttleder, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse