Smilefjesene lurer både kunder og butikksjefer
Førjulshandelen avslører et ubehagelig gap mellom hva butikkene sier og gjør, og hva kundene faktisk opplever.
Merkevarebygging og markedsføring er avgjørende for å oppnå konkurransefortrinn for produkter, tjenester og selskaper. Viktige forskningsområder er forbrukeratferd og sponsing.
Førjulshandelen avslører et ubehagelig gap mellom hva butikkene sier og gjør, og hva kundene faktisk opplever.
NHH-studenten tilbragte ti uker i Europas mekka for teknologi - Irland og Google. Dette har han lært.
En ny studie fra NHH viser at mange av oss assosierer reparasjon av klær og sko med lavere sosial status, noe som kan føre til at vi heller velger å kjøpe nytt.
Iffat Tarannum disputerer for PhD-graden 16. desember med avhandlingen «Understanding the Role of Textual Paralanguage in Electronic Word of Mouth».
Professor Emeritus, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Rektor, Institutt for strategi og ledelse
Institutt for strategi og ledelse