Fremtidens medielandskap – who's hot and who's not?
For innovative mediehus handler strategi ikke om å tilpasse seg fremtiden, men om å skape den, skriver Tor Wallin Andreassen i Dagens Perspektiv.
Forskningsbasert kunnskap om gründervirksomhet og nye tjenester og produkter bidrar til å utvikle framtidens løsninger i nærings- og samfunnsliv.
For innovative mediehus handler strategi ikke om å tilpasse seg fremtiden, men om å skape den, skriver Tor Wallin Andreassen i Dagens Perspektiv.
Generative AI-modeller ala ChatGPT kan være en forandringsagent i en sektor med behov for innovasjon.
Dersom organisasjonskulturen snur seg mot lederne på grunn av ChatGPT, er det ingen teknologi som kan redde dem.
Det en dårlig løsning når noen få får det mye bedre ved at mange andre får det vesentlig dårligere, skriver Tor Wallin Andreassen i Dagens Perspektiv.
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for samfunnsøkonomi
Professor, Institutt for samfunnsøkonomi
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Førsteamanuensis, Institutt for foretaksøkonomi
Institutt for strategi og ledelse
Førsteamanuensis, Institutt for strategi og ledelse
Instituttleder, Institutt for foretaksøkonomi
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for regnskap, revisjon og rettsvitenskap
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse
Professor, Institutt for strategi og ledelse