Per Egil Pedersen

Professor II Per Egil Pedersen

E-post
Per.Pedersen@nhh.no
Telefon
+47 55 95 98 97
Institutt
Strategi og ledelse
Fagområder
Markedsføring og merkebygging

Utvalgte publikasjoner

Forfatter(e) Tittel Utgiver
Solem, Birgit Andrine Apenes; Honerud, Jon Hovland; Pedersen, Per Egil Suksessfaktorer for pop-up-lokaler i merkebygging, entreprenørskap og sentrumsutvikling Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse Volum 23 (6); side 86 - 95; 2020
Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil; Skard, Siv E. Rosendahl Ecosystem adoption of practices over time (EAPT): Toward an alternative view of contemporary technology adoption Journal of Business Research Volum 116; side 542 - 551; 2020
Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil In-store, location-based mobile advertising effects. The mediating role of brand experience Beta Volum 34 (2); side 161 - 182; 2020
Pedersen, Per Egil; Nysveen, Herbjørn Understanding Mobile Apps as Platform Based Services in Multisided Markets. Adoption and Diffusion The Oxford Handbook of Mobile Communication and Society; 2020
Flere publikasjoner