Mark Pasquine

Førsteamanuensis Mark Pasquine

E-post
Mark.Pasquine@nhh.no
Telefon
+47 55 95 91 63
Institutt
Strategi og ledelse
Fagområder
Markedsføring og merkebygging Språk og kommunikasjon Strategi

Utvalgte publikasjoner

Forfatter(e) Tittel Utgiver
Strand, Øivind; Pasquine, Mark; Schlingloff, André; Risnes, Håvard; Hildre, Hans Petter Entrepreneurial ecosystems and scale-up in rural regions XXVIII ISPIM Conference Proceedings; side 1 - 12; 2019
Bogdanovs, Andrejs; Kainth, Akarsh; Pasquine, Mark The influence of syncretic decision-making on purchase intentions: A study of children’s furniture in India Modeller : Fjordantologien 2019; side 89 - 112; 2019
Nystrand, Bjørn Tore; Pasquine, Mark Consumer preferences for cod fillet determined by conjoint analysis : An exploratory study with Norwegian consumers Det regionale i det internasjonale : fjordantologien 2018; side 295 - 309; 2018
Bjørndal, Trond; Pasquine, Mark; Nesset, Erik Does geographical clustering pay? Analysis of the Norwegian salted and dried cod industry Immateriell kapital. Fjordantologien 2017; side 275 - 295; 2017
Flere publikasjoner