Ny på Servicesenteret

Av Astri Inga Kamsvåg

28. august 2018 09:34

Ny på Servicesenteret

Cecilie Prestø-Lauvås er ansatt i en fast stilling som konsulent på Servicesenteret. - Jeg har alt funnet meg godt til rette og synes det er et kjempebra miljø her. Gleder meg til en spennende fremtid sammen med gode kollegaer og flotte studenter!

Cecilie Prestø-Lauvås jobber på Servicesenteret.
Cecilie Prestø-Lauvås jobber på Servicesenteret.

- Oppgavene er mange og varierte her på Servicesenteret, sier Cecilie. I begynnelsen skal hun først og fremst jobbe med studentservice. Hun forteller at de ansatte hjelper studentene med det de måtte lure på, betaling, semesterplan, karakterutskrifter m.m. - Jeg har mye å lære og setter pris på den effektive opplæringen jeg får her, forteller hun.

- Jeg skal også etter hvert i økende grad jobbe med de andre tjenestene vi tilbyr. For eksempel skal jeg bidra ved konferanser som arrangeres her på NHH, og den første er allerede nå i september. 

Hva er spennende med stillingen?

- Alt! Å hjelpe studentene er en spennende og hyggelig jobb. Vi i Servicesenteret sørger for at de får den hjelpen de trenger. Jeg jobber for å gi dem en lettere hverdag der de føler seg sett og ivaretatt. Å jobbe tett med mennesker på en skole som NHH synes jeg er spennende og givende.

Bakgrunn 

Nylig hadde hun en stilling som administrasjonskoordinator for et firma i Åsane. Der var hun i 3,5 år og hadde mange og varierte oppgaver som blant annet nettsider, likviditet og de fleste typer administrative oppgaver.

Hun har også arbeidet i Gjensidige i en årrekke. Cecilie er utdannet grafisk designer.

Cecilie har overtatt stillingen etter Terje Tolleshaug. 

Flere interne nyheter