Ny kundeatferd: digitalisering og bærekraft
Dette kurset tar for seg hvordan teknologisk endring, digitalisering og bærekraftutfordringer påvirker kundenes preferanser og atferd.
Du vil få en oppdatering på relevant kunnskap om kundeatferd i en digital verden, og modulen skal gjør deg bedre i stand til å forstå og påvirke (‘dulte’) kundenes atferd, samt markedsføre dine produkter på nye måter i nye markeder og markedssegmenter.
Det faglige utgangspunktet er markedsføring, konsumentpsykologi og kundeatferd, koblet med ny kunnskap om digitalisering og bærekraft.
NHH EXECUTIVE ONLINE er et tilbud til deg som ønsker å holde deg oppdatert på ditt fagfelt, lære noe nytt og bli inspirert. Hvert kurs går over to dager eller fire uker, og er utformet for å gi deltakerne konkret input som kan benyttes i arbeidshverdagen – skreddersydd til online undervisning.
VERDT Å VITE
- To dagers kurs
- Undervisning: digitalt på Zoom
- Diplom for gjennomført kurs