Ny kundeatferd: digitalisering og bærekraft

Ny kundeatferd: digitalisering og bærekraft

Dette kurset tar for seg hvordan teknologisk endring, digitalisering og bærekraftutfordringer påvirker kundenes preferanser og atferd.

Du vil få en oppdatering på relevant kunnskap om kundeatferd i en digital verden, og modulen skal gjør deg bedre i stand til å forstå og påvirke (‘dulte’) kundenes atferd, samt markedsføre dine produkter på nye måter i nye markeder og markedssegmenter.

Det faglige utgangspunktet er markedsføring, konsumentpsykologi og kundeatferd, koblet med ny kunnskap om digitalisering og bærekraft.

NHH EXECUTIVE ONLINE er et tilbud til deg som ønsker å holde deg oppdatert på ditt fagfelt, lære noe nytt og bli inspirert. Hvert kurs går over to dager eller fire uker, og er utformet for å gi deltakerne konkret input som kan benyttes i arbeidshverdagen – skreddersydd til online undervisning.

 

VERDT Å VITE

  • To dagers kurs
  • Undervisning: digitalt på Zoom
  • Diplom for gjennomført kurs

FORELESERE