Merkevaren og Bærekraft

Merkevaren og Bærekraft

Lær deg nye verktøy for å integrere bærekraft i merkeposisjoneringen

Dersom bærekraft skal bli en del av merkevaren, må den integreres i merkeposisjoneringen, som er målbildet for merkevaren. I dette studiet får du en innføring i nye verktøy for å integrere bærekraft i merkeposisjoneringen. Du får innsikt i de ulike rollene bærekraft kan ha og hvilke analyser som må gjennomføres for å avgjøre hvilken rolle som er optimal for den enkelte merkevare. Du får også trening i å utvikle konkrete posisjoneringsløsninger for norske merkevarer.

Målgrupper

Studiet er relevant for alle som er involvert i merkebygging, uavhengig type merkevare (bedrifts-, produkt- eller tjenestemerker) eller sektor (kommersiell, offentlig eller ideell). Studiet retter seg særlig til norske og skandinaviske deltagere.

NHH EXECUTIVE ONLINE er et tilbud til deg som ønsker å holde deg oppdatert på ditt fagfelt, lære noe nytt og bli inspirert. Hvert kurs går over to eller fire dager, og er utformet for å gi deltakerne konkret input som kan benyttes i arbeidshverdagen – skreddersydd til online undervisning.

 

Om studiet

Studiepoeng
Gir ikke studiepoeng
Grad
På masternivå

VERDT Å VITE

  • Fire dager
  • Fortløpende påmelding.
  • Undervisning: digitalt på Zoom
  • Pris: kr 12 900
  • Diplom for gjennomført kurs

Vi tar forbehold om nok deltakere for gjennomføring

Kontakt oss