Praktisk informasjon
for modulen Corporate Branding & Communication
-
Opptakskrav
Opptakskrav
Minimumskravet for opptak til studiet er:
- Bachelorgrad
- Cand. mag-grad
- Annen grad eller yrkesutdanning av minimum 3 års omfang
- Utdanning som i henhold til § 3-5 i lov om universiteter og høgskoler er godkjent som jevngod med ovennevnte grader eller utdanningsløp.
I spesielle tilfeller kan andre dokumenterte kvalifikasjoner vurderes som helt eller delvis likeverdig med eventuelle mangler i utdanningsløpene nevnt ovenfor.
I tillegg kreves minst to års relevant yrkespraksis.
-
Informasjon om søknad
Informasjon om søknad
Søknad skjer gjennom EVUWeb.
-
Organisering og varighet
Organisering og varighet
Modulen er lagt opp som et samlingsbasert deltidsstudium over ett semester. Modulen består av fire fagsamlinger a to dager, totalt åtte ordinære samlingsdager. To samlinger gjennomføres digitalt (samling 2 og 3). I tillegg kommer en dag hvor prosjektoppgaven presenteres.
For å sikre læring og bruk av ny kunnskap i studieløpet, skal studentene gjennomføre en prosjektoppgave med utgangspunkt i egen virksomhet. Studentene må avsette tid til å jobbe med prosjektoppgaven mellom samlingene. Det gis veiledning til arbeidet med prosjektoppgaven i forbindelse med samlingene.
-
Studieavgift og kostnader
Studieavgift og kostnader
Studieavgiften inkluderer undervisning, lunsj og pausebevertning.
Andre kostnader
Litteratur og eventuelle utgifter til reise/opphold kommer i tillegg. Det samme gjelder semesteravgiften til studentsamskipnaden; kr 600 per semester (jf. § 15 i forskrift om studentsamskipnader)
-
Fakturering
Fakturering
Studieavgift og eksamensavgift blir fakturert i forkant av hvert semester.
Faktura blir sendt direkte til deg som student, på din registrerte e-postadresse. Dersom arbeidsgiver skal betale for studiet må du selv avklare med arbeidsgiver hvordan dette skal gjøres.
Ved behov for individuell tilpasset betalingsplan vennligst ta kontakt med etterutdanning@nhh.no