Press

Press

Center for Service Innovation (CSI) is a coordinated effort by the Norwegian School of Economics (NHH) to focus on the innovation challenges facing the service sector.

CSI aims to enhance the innovation capabilities of its business and academic partners. It is one of the 38 Norwegian Centers for Research-based Innovation (SFI), funded by the Research Council of Norway (RCN). The Center is part of the NHH2021 initiative to position NHH as one of the top European business schools by 2021.

Contact our experts:
Innovasjon og selvbetjening, adopsjon av innovasjoner, kundetilfredshet, kundeloyalitet

Tor W. Andreassen, Professor, NHH

T:+47 953 00 842
E:Tor.Andreassen@nhh.no

Innovasjon og selvbetjening, adopsjon av innovasjoner

Herbjørn Nysveen, Professor, NHH

T:+47 55 95 95 37
E:Herbjørn.Nysveen@nhh.no                                                    

Digital tillit, adopsjon av innovasjoner, personalisering, selvbetjening, merkeopplevelser

Helge Thorbjørnsen, Professor, NHH

T:+47 55 95 95 35
E:Helge.Thorbjørnsen@nhh.no

Innovasjonssystemer og innovasjonsprosesser i tjenestesektoren, risikokapital og innovasjon, innovasjon gjennom partnerskap og kunnskapsnettverk

Eirik Vatne, Professor, NHH

T:+47 55 95 97 38
E:Eirik.Vatne@nhh.no                                                                 

Digital tillit, selvbetjening, personalisering av digitale tjenester, innovasjon gjennom partnerskap næringsliv/NGOs

Siv R. Skard, Postdoctoral fellow, NHH

T:+47 55 95 97 04
E:Siv.Skard@nhh.no

Business models, business model innovation, strategic alliances and alliance management, innovation management

Tina Saebi, Postdoctoral fellow, NHH

T:+47 55 95 94 62
E:Tina.Saebi@nhh.no